پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118612
دستور فوري معاون اول رييس جمهور براي بررسي تخلف احتمالي يکي از مديران دولت
تاریخ انتشار : 1393/06/03 09:19:20
نمایش : 1933
معاون اول رييس جمهور به رييس دبيرخانه ستاد هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي دستور داد در خصوص يکي از معادن آهن کشور که گفته شده يکي از مديران دولت فعلي آن را به نام همسر خود ثبت کرده، با دقت و سرعت بررسي و پيگيري شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از ايسنا، اسحاق جهانگيري پس از اطلاع از موضوع ياد شده، در پي نوشتي به رييس دبيرخانه ستاد هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي تاکيد کرد: «موضوع بسيار مهمي است، با دقت و سرعت پيگيري و در صورت صحت مطلب، ضمن ارجاع پرونده به قوه قضائيه، نتيجه گزارش شود.
 
معاون اول رييس جمهور در اين پي نوشت همچنين خطاب به وزير صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت همکاري آن وزارتخانه براي پيگيري موضوع تاکيد کرد.
اخيرا يکي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با يکي از خبرگزاري ها، مدعي شده بود که برخي معادن به نام مديران دولتي و خانواده هايشان ثبت شده و اين تخلفات در دولت گذشته بوده و در دولت فعلي نيز ادامه دارد. اين نماينده همچنين از ثبت يک معدن آهن به ارزش ۱۰ ميليارد تومان به نام همسر يکي از مديران دولت فعلي خبر داده بود
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html